Tuesday, May 27, 2014

MESYUARAT AGUNG AHLI MAJLIS TADBIR MPKLMIPGM 2014tT



Mesyuarat telah dijalankan di Pusat Latihan KWSP di Bangi, Selangor. Ia bermula dari dari 26 Mei - 29 Mei 2014. Majlis dirasmikan oleh Rektor IPGM, Tuan Sulaiman bin Wak.

Tuan Rektor bersama barisan AMT

Di majlis ini juga telah disampaikan watikah bagi Ahli Majlis Tadbir MPKLM dan Pesuruhjaya Daerah. Seramai 28  AMT dan 17 PJD telah menerima watikah di majlis ini. Pengerusi MPKLM, Dr. Noriati bt. A. Rashid juga telah menyampaikan kad keahlian kepada Tuan Rektor IPGM.

Tuan Rektor menerima Kad Keahlian dari Pengerusi

Pn. Narita menerima watikah perlantikan dari Tuan Rektor

Pada masa yang sama juga Majlis Pesuruhjaya Daerah telah ditubuhkan. Pengerusinya ialah En. Marni bin Golong dari IPGK Miri Sarawak. Timbalan Pengerusi - En. Kholid bin Salleh (IPGKSAH), Setiausaha - Nurulain Shahira bt. Abdullah (iPGKK). Majlis ini dianggotai oleh semua 27 daerah KLM / IPGK.

Barisan AMT sedang bermesyuarat

Bengkel pemantapan juga dijalankan oleh AMT kepada semua PJD dalam pengurusan daerah KLM masing-masing dalam aspek pentadbiran, latihan, pencalonan pingat dan bintang dan lain-lain.

Cenderahati buat Pn. Roslin dari MPKLMIPGM

Majlis Jasamu Di Kenang juga telah dijalankan untuk Pn. Roslin Ong bt. Abdullah dari IPGK Ipoh pada 28 Mei 2014. Majlis diadakan bagi mengenang jasa beliau yang menjalankan tugas dengan cemerlang sebagai Bendahari MPKLM. Beliau bertugas di bawah kepemimpinan En. Mohd Radzi bin Johari.

Barisan Ahli Majlis Tadbir MPKLMIPGM 2013-2015


Barisan Majlis Pesuruhjaya Daerah

No comments:

Post a Comment